۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۲۲

رویدادهای ورزشی خراسان رضوی/

کسب مقام سوم کشور توسط دارت انداز خراسان رضوی

کسب مقام سوم کشور توسط دارت انداز خراسان رضوی

مشهد - خبرگزاری مهر: کسب مقام سوم کشور توسط دارت انداز خراسان رضوی، برگزاری رقابتهای کشتی لیگ منطقه ای جوانان کشور در مشهد و ... از عناوین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول کمیته دارت هیئت انجمن های ورزشی خراسان رضوی از کسب مقام سوم یکی از دارت اندازان استان در مسابقات کشوری جام رمضان در تهران خبر داد.

مسعود قاسمی اظهار کرد: مسابقات دارت کشوری جام رمضان یادواره مرحوم رضا انصاری با حضور 60 ورزشکار در 2 بخش آقایان و بانوان در خانه دارت شهید کشوری تهران برگزار شد.

مسئول کمیته دارت هیئت انجمن های ورزشی خراسان رضوی با اشاره به حضور 2 نماینده از خراسان رضوی در این رقابتها افزود: در بخش آقایان 47 ورزشکار حضور داشتند که محمدمهدی دهقان دارت انداز استان با غلبه بر نماینده استان فارس در دیدار رده بندی به مقام سوم این رقابتها دست یافت.

قاسمی بیان کرد: در بخش بانوان نیز 13 ورزشکار از سراسر کشور حضور داشتند که وجیهه عربی نماینده دارت استان در این مسابقات به مقامی دست نیافت.

برگزاری رقابتهای کشتی لیگ منطقه ای جوانان کشور در مشهد

 دبیر هیئت کشتی خراسان رضوی از برگزاری رقابتهای لیگ منطقه ای کشتی آزاد و فرنگی جوانان کشور در مشهد خبر داد.

حسن بذرافشان اظهار کرد: رقابتهای منطقه یک لیگ منطقه ای کشتی آزاد و فرنگی کشور در رده سنی جوانان در روز 25 مرداد ماه به میزبانی مشهد در سالن خانه کشتی مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار می شود.

دبیر هیئت کشتی خراسان رضوی با بیان اینکه وزن کشی این رقابتها در روز پنجشنبه 24 مرداد ماه انجام می شود افزود: تا کنون تیم های قزوین، مازندران، اردبیل و زنجان برای حضور در این رقابتها اعلام آمادگی کرده اند.

بذر افشان گفت: تیم های گیلان و سمنان نیز که در گروه منطقه یک رقابتها حضور دارند تا کنون برای شرکت در رقابتهای روز جمعه اعلام آمادگی نکرده اند.

گفتنی است سید علی بامشکی رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی نیز به عنوان نماینده فدراسیون در این رقابتها معرفی شده است.

میزبانی نمایندگان خراسان رضوی در هفته اول لیگ برتر هندبال کشور

تیم های هندبال ثامن الحجج (ع) مشهد و سبزوار در هفته اول دور رفت رقابتهای لیگ برتر کشور میزبان حریفان خود خواهند بود.  

بیست و ششمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال آقایان باشگاه های کشور از 24 مرداد ماه آغاز خواهد شد.

در این روز تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار نایب قهرمان فصل پیش این رقابتها از ساعت 16 در مجموعه ورزشی 3هزار نفره سربداران این شهرستان میزبان تیم نیروی زمینی تهران خواهد بود.

تیم هندبال ثامن الحجج (ع) مشهد دیگر نماینده خراسان رضوی در این رقابتها که در اولین حضور خود در لیگ برتر در سال گذشته به رقابت های باشگاه های آسیا نیز راه یافت در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر از ساعت 16 روز جمعه 25 مرداد ماه در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف تیم کاسپین قزوین خواهد رفت.

میزان آمادگی بازیکنان را در بازی های تدارکاتی می سنجیم

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان رضوی گفت: طی هفته جاری یک بازیکن جدید به جمع یاران ما اضافه خواهد شد و ترکیب تیم تقریباً کامل خواهد شد.

محمد رضا مهاجری اظهار کرد: در حال حاضر شرایط تمرینات تیم مطلوب است و بازیکنان مرتب تمرینات خود را ادامه می دهند تا به مرز آمادگی کامل برسند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان رضوی افزود: تنها در یک پست که از نقاط ضعفمان است نیاز به جذب بازیکن داریم که با چند بازیکن مورد نظر در این پست مذاکراتی انجام داده ایم که ظرف هفته جاری با یکی از آن ها به توافق رسیده و قرار داد امضا خواهیم کرد.

مهاجری بیان کرد: 10 شهریور ماه اردوی آمادگی خود را در تهران برپا خواهیم کرد و چند دیدار تدارکاتی در این اردو خواهیم داشت ضمن اینکه پیش از برگزاری این اردو هم دیدارهای تدارکاتی را در مشهد برگزار خواهیم کرد و در این بازی هاست که می توان میزان آمادگی تاکتیکی و بدنی بازیکنان را سنجید.

وی گفت: طی هفته گذشته با علی واقف بازیکن سابق تیم های نفت تهران و مس سرچشمه کرمان به توافق رسیدیم و با وی قرار داد امضا کردیم.

برگزاری رقابتهای فوتبال دستی کارکنان سازمان آتش نشانی مشهد

 مسئول کمیته فوتبال دستی هیئت انجمن های ورزشی خراسان رضوی از برگزاری رقابتهای فوتبال دستی جام رمضان ویژه کارکنان سازمان آتش نشانی مشهد خبر داد.

محمد حسین داوری نیا اظهار کرد: مسابقات فوتبال دستی جام رمضان ویژه کارکنان سازمان آتش نشانی مشهد با مشخص شدن تیم های برتر در ایستگاه آتش نشانی پایداری بلوار پیروزی مشهد به پایان رسید.

مسئول کمیته فوتبال دستی هیئت انجمن های ورزشی خراسان رضوی با اشاره به حضور 120 شرکت کننده در این رقابتها افزود: این مسابقات به صورت 2 نفره از 17 مرداد ماه طی 4 روز برگزار شد.

داوری نیا بیان کرد: در پایان این رقابتها تیم 2 نفره مجید کارگری و حسین نوده ای به مقام نخست دست یافت و تیم ایمان صحرائیان و امید آستانی و همچنین تیم امیریان و خلیل تاجی در رده های بعدی قرار گرفتند.

وی درخواست میزبانی مشهد برای رقابتهای انتخابی تیم ملی آقایان و بانوان از فدراسیون اشاره کرد و افزود: با قول مساعد مسئول تربیت بدنی سازمان آتش نشانی مشهد در صورت موافقت فدراسیون با این میزبانی در اوایل شهریور ماه، 3 تیم برتر رقابتهای جام رمضان کارکنان این سازمان نیز در مسابقات انتخابی تیم ملی آقایان شرکت خواهند کرد.

کد خبر 2114436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha